Ερώτηση της ΠΟΛΗΣ ΑΛΛΙΩΣ για την υποχρηματοδότηση των σχολείων
‼ Στην χρόνια υποχρηματοδότηση των σχολείων (50% από το 2010) προστίθενται τεράστια προβλήματα με την κατάργηση των σχολικών επιτροπών και με αποκλειστική ευθύνη της κυβέρνησης! Σχολεία χωρίς αναλώσιμα ( χαρτί φωτοτυπικό,καθαριστικά κλπ), προβλήματα συντηρήσεων,θέρμανσης,internet, αφού οι κρατικοί πόροι είναι ελάχιστοι. Στόχος ;Η λεγόμενη » οικονομική αυτονομία » των σχολείων, δηλαδή η απόσυρση του κράτους και η μετατροπή των σχολείων σε επιχειρήσεις που ψάχνουν χορηγούς για … Συνεχίστε την ανάγνωση Ερώτηση της ΠΟΛΗΣ ΑΛΛΙΩΣ για την υποχρηματοδότηση των σχολείων
